Z důvodu nebezpeční nákazy koronavirem zavádíme s platností od 17.3.2020 tento Krizový provoz kamenné provozovny. Krizový provoz bude v platnosti do odvolání. Pokud by došlo ve vývoji nákazy k dramatickým změnám, budeme situaci znovu řešit a o změnách vás budeme informovat.
Veškerá opatření, která v tuto chvíli přijímáme, jsou pro ochranu zdraví jak našich zaměstnanců, tak našich zákazníků, předem tedy děkujeme za jejich respektování.
1. Prodejna je uzavřena a bez telefonického objednání (na přesný čas) nelze obsloužit žádného zákazníka
- Objednat se můžete telefonicky, nebo e-mailem
- E-mail: obchod@sumanet.cz
- Telefon na pevnou linku: obchod +420 241 021 999, servis +420 241 021 996
- Platby přijímáme pouze platebním převodem
- Číslo bankovního účtu pro platby: 468 441 0227 / 0100
2. Objednávky zboží
- Objednávku můžete uskutečnit na e-shopu, e-mailem, nebo telefonicky
- Úhrada je v tuto chvíli možná pouze platebním převodem předem (mimo smluvní partnery
s kreditem), hotovost ani karty na prodejně nepřijímáme
- Platba kartou u objednávek na e-shopu možná je
- Vlastní předání objednávky proběhne bezkontaktně na prodejně, dle instrukcí našich zaměstnanců
- Objednat můžete také dopravu přímo k vám, vlastní předání bude opět probíhat bezkontaktně
- Osobně na prodejně bude obsloužen pouze zákazník s rouškou
- Veškeré konzultace budou poskytovány výhradně telefonicky nebo e-mailem
3. Příjem zakázek na servis
- Objednání servisního zásahu musí probíhat e-mailem, nebo telefonicky předem
- Popis závady musí být popsán e-mailem, nebo telefonicky. Servisní technik takto popsanou
závadu uvede do servisního protokolu RMA
- Vlastní předání pak proběhne bezkontaktně na prodejně, dle instrukcí našich zaměstnanců
- Obsloužen bude pouze zákazník s rouškou
- Veškerá další komunikace ohledně zakázky bude probíhat e-mailem, nebo telefonicky
4. Výdej zakázek na servis
- Vyzvedávání zakázek ze servisu se řídí obdobnými pravidly, jako vyzvedávání objednaného zboží (viz bod 2.)
- Hotové servisy nebudou na prodejně zákazníkům z důvodu blízkého kontaktu předvedeny
5. Servis mimo firmu
- Výjezdy na servis mimo firmu jsou do odvolání zakázány (netýká se smluvních partnerů s uzavřenou SLA smlouvou)
6. Obecná opatření
- Naši zaměstnanci budou při kontaktu s vámi používat ochranné respirátory
- Součástí servisu techniky je v tuto chvíli i dezinfekce techniky, jak při převzetí, tak před předáním zpět zákazníkovi, počítejte s tím, že minimální náklady na desinfekci jsou 300 Kč bez DPH.
Děkujeme za pochopení a respektování těchto pravidel, umožní mám poskytování alespoň takto omezených služeb. Veškerá omezení odstraníme hned, jak to bude z hlediska bezpečnosti zdraví našich zaměstnanců a vás našich zákazníků možné.
Otevírací doba
pobočka P4 |
Antala Staška 1074/53a |
tel.: +420 241 021 999 |
|
Po: |
9:00 |
- |
17:00 |
Út: |
9:00 |
- |
17:00 |
St: |
9:00 |
- |
17:00 |
Čt: |
9:00 |
- |
17:00 |
Pá: |
9:00 |
- |
17:00 |
So: |
zavřeno |
Ne: |
zavřeno |
Všem přejeme především hodně zdraví a těšíme se na další spolupráci.
|