Novinky
17 March 2020

Kamenná prodejna, krizový provoz


Z důvodu nebezpeční nákazy koronavirem zavádíme s platností od 17.3.2020 tento Krizový provoz kamenné provozovny. Krizový provoz bude v platnosti do odvolání. Pokud by došlo ve vývoji nákazy k dramatickým změnám, budeme situaci znovu řešit a o změnách vás budeme informovat.
 

Veškerá opatření, která v tuto chvíli přijímáme, jsou pro ochranu zdraví jak našich zaměstnanců, tak našich zákazníků, předem tedy děkujeme za jejich respektování.

 

1. Prodejna je uzavřena a bez telefonického objednání (na přesný čas) nelze obsloužit žádného zákazníka

  • Objednat se můžete telefonicky, nebo e-mailem
  • E-mail: obchod@sumanet.cz
  • Telefon na pevnou linku: obchod +420 241 021 999, servis +420 241 021 996  
  • Platby přijímáme pouze platebním převodem
  • Číslo bankovního účtu pro platby: 468 441 0227 / 0100
     

2. Objednávky zboží

  • Objednávku můžete uskutečnit na e-shopu, e-mailem, nebo telefonicky
  • Úhrada je v tuto chvíli možná pouze platebním převodem předem (mimo smluvní partnery
    s kreditem), hotovost ani karty na prodejně nepřijímáme
  • Platba kartou u objednávek na e-shopu možná je 
  • Vlastní předání objednávky proběhne bezkontaktně na prodejně, dle instrukcí našich zaměstnanců
  • Objednat můžete také dopravu přímo k vám, vlastní předání bude opět probíhat bezkontaktně
  • Osobně na prodejně bude obsloužen pouze zákazník s rouškou
  • Veškeré konzultace budou poskytovány výhradně telefonicky nebo e-mailem
     

3. Příjem zakázek na servis

  • Objednání servisního zásahu musí probíhat e-mailem, nebo telefonicky předem
  • Popis závady musí být popsán e-mailem, nebo telefonicky. Servisní technik takto popsanou
    závadu uvede do servisního protokolu RMA
  • Vlastní předání pak proběhne bezkontaktně na prodejně, dle instrukcí našich zaměstnanců
  • Obsloužen bude pouze zákazník s rouškou
  • Veškerá další komunikace ohledně zakázky bude probíhat e-mailem, nebo telefonicky
     

4. Výdej zakázek na servis

  • Vyzvedávání zakázek ze servisu se řídí obdobnými pravidly, jako vyzvedávání objednaného zboží (viz bod 2.)
  • Hotové servisy nebudou na prodejně zákazníkům z důvodu blízkého kontaktu předvedeny
     

5. Servis mimo firmu

  • Výjezdy na servis mimo firmu jsou do odvolání zakázány (netýká se smluvních partnerů s uzavřenou SLA smlouvou)
     

6. Obecná opatření

  • Naši zaměstnanci budou při kontaktu s vámi používat ochranné respirátory
  • Součástí servisu techniky je v tuto chvíli i dezinfekce techniky, jak při převzetí, tak před předáním zpět zákazníkovi, počítejte s tím, že minimální náklady na desinfekci jsou 300 Kč bez DPH. 


Děkujeme za pochopení a respektování těchto pravidel, umožní mám poskytování alespoň takto omezených služeb. Veškerá omezení odstraníme hned, jak to bude z hlediska bezpečnosti zdraví našich zaměstnanců a vás našich zákazníků možné.
 

Otevírací doba
pobočka P4
Antala Staška 1074/53a
tel.: +420 241 021 999
 
    Po:  9:00  -  17:00 
    Út:  9:00  -  17:00 
    St:  9:00  -  17:00 
    Čt:  9:00  -  17:00 
    Pá:  9:00  -  17:00 
    So: zavřeno   
    Ne: zavřeno   



Všem přejeme především hodně zdraví a těšíme se na další spolupráci.
 

Related

Post a Comment